...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


miercuri, 21 iulie 2010

Me..in ochii celorlalti:X

By CriSs:x Hmm….who is cosmina?
->o fata normala ;x
->o copila cu un suflet imens
->tipa care adora pisicile.. normal :) doar ea este regina felinelor :-s.. o leoaica plina de iluzii-vise-dorinte
->ea e cea care imi da sfaturi bune >:D< ji care ma sprijina in tot ce fac
-> ma accepta aja cum sunt .. mai crazy :-“
->e tipa a carui pisica e speriata de mn :”>..un mic incident ..  excitant =))))
->este persoana care gandeste de 10 ori inainte sa actioneze
Mai are momente in care clacheaza si crede tot ce’i spui.. dar dp un timp.. isi pune intrebarea “mha, da’ asta nu ma minte pe mn?”.. isi da seama ca raspunsul este afirmativ ji se retrage din jocul prieteniei usor, tiptil, fara sa se uite’n spate >:D<
O mica psiholoaga in devenire :x ma confesez la ea;;) cu orice problema pe care o am :> “viata e grea oameni buni !:-<”
O iubesc asa cum e :x leu mic-inocent-cu capul pe umeri-pufos :x


By Andreea:x So :-?? E o fire foarte puternica. E dragutsa , daca ii ceri ajutorul nu te refuza si e si funny :x.

Cu o persoana ca ea nu te vei plictisi niciodata ;;).

Nu o cunosc de foarte mult timp dar sunt sigura ca pot avea incredere in ea :x.

Ich liebe dich :x!


By Karina:x Stii..totul a inceput cand eram doar niste copii, privesc in urma si mi se face dor, mi se face dor de ceea ce faceam impreuna..acum numai e la fel, dar tu ai ramas un copil minunat:x, ai crescut si esti asa de frumoasa, esti stapana pe tine si matura,o adevarata adolescenta in devenire, dar in ochii mei ai ramas mereu aceeasi fetita de atunci.te iubesc.

By Yzaa:X Cosminica mea Fetita mea mai mica Colegutsa mea ;x Esti o fata super de treaba amuzanta ;x scumpica frumoasa ;x dragutsa adorabila incredibila fenomenala speciala Te iubesc cosmi meuuuuu

3 comentarii: