...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


sâmbătă, 4 decembrie 2010

No name :D


Daaa...

Nu am mai scris de 1 luna jumate' pe blog, cred:-?

Asta pentru ca nu am mai avut inspiratie..

Vremea nu tine deloc cu mine..

De 3 zile ploua in continuu, chiar cu fulgere si cu tunete, de parca ar fi primavara sau vara..

Adica, vreau sa spun, totul este confuz, cand afara trebuia sa ninga [ totusi e decembrie ], ploua in halul acesta /:) .

Plus ca in ultimul timp am numai vise handicapate, fara sens si foarte urate [ poate nu mereu ].

Ma simt dezaxata [ cum suna asta ], sunt cu mintea mereu in alta parte decat acolo unde trebuie, aeriana, aiurita, desprinsa de realitate [ deseori cruda ].

Ma uit in jur, observ banalitatea care imi provoaca o stare de greata, everyday the same things...

Somn, mancat, scris, invatat, mess, scoala, mancat, scris, invatat, mess, somn and here we go again 8-|

Nu mai am pic de imaginatie :| imi storc creierii sa iasa ceva ca lumea, dar, nimic, nimic, nimic x(

Ma simt ca un copil handicapat si plictisit care nu mai are ce sa faca :|, I mean..chiar asa am ajuns? :o3

Vreau sa iasa ceva din acest tipar ucigas, care ma macina si ma face sa-mi omor timpul pretios degeaba ! ! !

In acest moment am pofta de o Cola =p~, barfe, rasete si un loc cald ! Atat !

Stiu ca acest post, maybe, se aseamana destul de mult cu cele din urma, dar, cum spuneam: NO INSPIRATION ! ! si pe deasupa, asta este ceea ce simt in momentul de fata !

Bye-Bye, my little friends ! ! :*


2 comentarii: