...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


marți, 27 iulie 2010

Azi..


Azi vreau sa simt picaturile ploii, greoaie si reci, pe pielea mea calda, vreau sa simt cum razele soarelui se contropesc cu corpul meu si ma trezesc la viata, vreau sa traiesc cu zambetul pe buze.

Deja am pierdut prea mult, stand si trecand cu ignoranta pe langa viata, pur si simplu nu mai vreau sa fiu indiferenta, vreau sa imi pese de ceva.

Bucuria vietii am pastrat-o in suflet dintotdeauna, mereu am fost fericita, dar, uitasem ceva, ceva esential, uitasem..

Din fericire, mi-am amintit, atunci cand nu era prea tarziu, mi-am amintit si am fost implinita din nou.

M-am regasit pe mine, eu cea veche, de care imi era dor, acea persoana, care nu ii pasa de nimic si mereu era cu capul inainte si indrazneata, mi-am regasit prietenii.

Am vrut ca acele picaturi de ploaie sa fie exact ca inainte, voiam sa ma ud din cap pana in picioare si sa dansez in ploaie si doream ca razele impunatoare ale soarelui sa ma gadile incetul cu incetul pana devin una cu mine, voiam sa stralucesc de bucurie, si am reusit ceea ce mi-am propus.

Noul, dar vechiul din mine au reusit sa-mi dea starea aceea de altadata, au reusit sa ma aduca pe culmi aproape de sufletul meu: soarele si de mine insami: ploile reci si scurte de vara impreuna cu stelele, la care mi-am pus de atatea ori cate o dorinta.

"Va pup, va iubesc si va respect!"

2 comentarii: