...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


joi, 13 ianuarie 2011

Imagine..

Te-ai gandit vreodata ca in spatele curcubeului este cineva care il picteaza?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele norilor ploiosi este cineva care plange?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele razelor de soare este cineva care rade?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele inimii fiecarui om inca se afla o inima de copil?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele celui mai "rau" om poti gasi inca o urma de bunatate?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele fiecarui cantec sta ascunsa o poveste?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele fetei triste a unui copil se ascunde o alta speranta ucisa?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele oricarei vedete de la Hollywood se afla un om normal?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele oricarei greseli exista loc de iertare?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele oricarei aminitiri sunt atatea sentimente?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele somnului este o alta lume?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele oricarui vis se afla o intamplare?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele oricarei dorinte se afla o speranta?
Te-ai gandit vreodata ca in spatele gandirii nu este nimic decat propria ta imaginatie si propriile tale cunostinte si ca, probabil altul vedea altceva in spatele acestor lucruri?
Da! Eu m-am gandit la toate, deoarece este imaginatia mea! Si in spatele acestor randuri este propria si unica mea gandire!










Un comentariu:

  1. la chestiile astea chiar ar trebui sa ne gandim toti, si poate ne-am comporta mai altfel. nu?

    RăspundețiȘtergere