...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


marți, 20 iulie 2010

Cine este Bibi :X

Bibi sunt eu, sunt doar un om, care traieste printre alti oameni, dar un om mai special, unic:X
sunt unicata prin felul meu de a fi, de a gandi, de a trai:>, nimeni nu e perfect si sunt de acord cu asta, nu am cerut nimanui perfectiunea, because "I'm not perfect and I don't live to be"
”>Life is too short, so kiss slowly, laugh insanely, love truly and forgive quickly:X
Iubesc viata si orice ar fi vreau, sunt si voi fi fericita!
Nimic nu ma poate opri, sunt"un pui de leu Fioros", gata sa treaca peste orice, suisuri si coborasuri, noroc si ghinion:X
Va iubesc:X!

4 comentarii:

  1. Hmmm :x .. bha ;x balonash :)) :x
    te'ai descris:> bnee >:D<
    ubee :">

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii imi amintesc cand eram mici:d..si stiu sigur ca am avut o copilarie asa frumoasa:x
    imi este dor de vremurile alea..:(
    te iubesc copil:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine tu Bibi ! :*
    Mno , o sa incep si eu , usor usor cu blogu` ;;) !
    O sa ne uitam pe posturile noastre

    RăspundețiȘtergere