...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


miercuri, 8 iunie 2011

Love you, guys!


O sa-mi fie dor<3
- o sa-mi fie dor de acesti 8 ani superbi petrecuti impreuna cu bune si rele
- o sa-mi fie dor sa facem numai tampenii
- o sa-mi fie dor sa radem ca prostii cand unu face o gluma :))
- o sa-mi fie dor de certurile noastre
- o sa-mi fie dor sa ne faca toti profesorii observatie ca suntem cea mai mizerabila clasa
- o sa-mi fie dor de caldura insuportabila din clasa, atunci cand e vara, ca de' avem 2 pereti afara si de frigul groaznic din iarna, pana ne dau caldura :))
- o sa-mi fie dor de gilbertizarea clasei
- o sa-mi fie dor de discursurile interminabile ale profesorilor
- o sa-mi fie dor de lucrarile la fizica, mate, romana, cand le aveam toti la fel, dupa randul nostru :))
- o sa-mi fie dor sa cantam in clasa I feel good si Salam tza :))
- o sa-mi fie dor sa fim certati pentru bancile rupte
- o sa-mi fie dor sa fim certati pentru jaluzele rupte
- o sa-mi fie dor de Cartof, Gazela, Cerbul, Lady, Scandura, Satelit :x
- o sa-mi fie dor de capacele pe care i le datea Chiripuci lu' Babiuc :))
- o sa-mi fie dor sa cante Dan Am relatii peste tot si Riciu Gagicaru :))
- o sa-mi fie dor de replicile lu' Dan " M-am jucat cu luna si a iesit ceva" sau poezia lui de la romana " si sa moara cate doi, asa cum am facut si noi " sau cantecul lui hip-hop " iei din gura la copiii mei " :))
- o sa-mi fie dor de orele de tehnologie
- o sa-mi fie dor de Petrica, Bossulica si Pasarici mici :x
- o sa-mi fie dor de mrrr, brrr, hrrr :))
- o sa-mi fie dor de " ce trist " si " ce dragu' " :))
- o sa-mi fie dor de excursia de la Paltinis sau de la Bucuresti :))
- o sa-mi fie dor de " Cine-i de serviciu? " "Daan! " " Termina Alexandra cu smecheriile astea, ca tu nu ai mai fost de 2 luni! "
- o sa-mi fie dor de " Ce faci, Pissy? " " Bine, Pissy! " :))
- o sa-mi fie dor de " Domn' profesor nu va uitati aici ca fac l**a " =)))
- o sa-mi fie dor de ziua cand a venit Dascalescu cu cainele in punga :))
- o sa-mi fie dor de 1 aprilie 2011, ora de tehnologie, cand am tinut moment de reculegere pentru colegul nostru mort, Grigore :))
- o sa-mi fie dor de " Cand ti-oi da eu Rock'n Roll pe cap.. "
- o sa-mi fie dor de " Dam cu tunu-n pasarici " :)))
- o sa-mi fie dor de crete si pixuri aruncate in cap de Domnu' Dinca :))
- o sa-mi fie dor de orele de civica
- o sa-mi fie dor de " Petre tu cum te imbraci la banchet? In calugar? "
- o sa-mi fie dor de mers la meci in campionat si sa nu il castigam niciodata :)))
- o sa-mi fie dor de batutul cu apa in curtea scolii :))
- o sa-mi fie dor de Milka si Fulga :))
- o sa-mi fie dor de Violeta Chiuveta :))
- o sa-mi fie dor de " Ce-ti mai place shaorma cu de toate! "
- o sa-mi fie dor de clubul W.I.T.C.H.
- o sa-mi fie dor de Georgiana cand manca hartie :))
- o sa-mi fie dor de Georgiana cand facea pe Sonic X
- o sa-mi fie dor de leganatul Geogianei pe picioare cand era ascultata
- o sa-mi fie dor de momentele acelea din saptamana in care Dan innebunea e tot :)
- o sa-mi fie dor de cel mai minunat coleg de banca: Dan! :*
- o sa-mi fie dor de cei mai destepti colegi din fata mea: Criss, Issa, Radu si Octy :))
- o sa-mi fie dor de lucrarile scrise de acasa la tehno :))
- o sa-mi fie dor de povestirile Domnului Croitoru :))
- o sa-mi fie dor de glumele lui Domnu' Dan: " Vulpe faci Craciunu cu fata asta? " :))
- o sa-mi fie dor de " Cosmina, vino sa-mi dai un sfat! :| "
- o sa-mi fie dor de injuraturile lui Radu :))
- o sa-mi fie dor de Octy si glumele lui :))
- o sa-mi fie dor de " Nu mai deschide gura ca pute :)) "
- o sa-mi fie dor de bataile cu cornuri
- o sa-mi fie dor de cum ne rugam de profesori sa ne lase sa plecam acasa
- o sa-mi fie dor de sunetul de la telefon al lui Puflea si de cum raspundea el :))
- o sa-mi fie dor de " Cine are un pix? "
- o sa-mi fie dor de orele de geografie
- o sa-mi fie dor de " Tigarea obosita "
- o sa-mi fie dor de " Flocea "
- o sa-mi fie dor de " Ai un leu? Plsss da-mi si mie! "
- o sa-mi fie dor de piesele de teatru
- o sa-mi fi dor de cerceii furati
- o sa-mi fie dor de prostiile lui Antonie :))
- o sa-mi fie dor de penarele disparute
- o sa-mi fie dor de " E o fantoma in clasa " :))
- o sa-mi fie dor de " LOL si OMG "
- o sa-mi fie dor de Romanii are talente :))
- o sa-mi fie dor de " Are toata clasa 2 puncte scazute la purtare "
- o sa-mi fie dor de " Hai, fratee, cine mi-a luat banca? "
- o sa-mi fie dor de scaunul "ala" confortabil si smecher
- o sa-mi fie dor de " Cat ai luat? "
- o sa-mi fie dor de " Bai, sa-mi zici si mie, plzzz! "
- o sa-mi fie dor de " Gilbert, sterge-mi tabla! "
- o sa-mi fie dor de " Doamnaaaaa, e cutremuurr! " ( si miscam toti bancile, punea cineva un sunet de alarma si doamna Leorda se speria)
- o sa-mi fie dor de " Ai invatat ceva? Nu! Tu? Pe dracu! "
- o sa-mi fie dor de " Baieticaa! "; "Ce-ai baietica, te-astupa?"; "Pramatiee!"; "Copilasiiii...!"
- o sa-mi fie dor de " Semnati noul regulament al scolii, nu uitati, il semnati, incalcati vreo regula, vi se scad puncte!! "
- o sa-mi fie dor de momentele cand suna teelfonul vreunui profesor si toata clasa: 3 puncteee!!!
- o sa-mi fie dor de picnicurile facute in clasa
- o sa-mi fie dor de " Doamna, am citit eu pe net.." "Ai si tu calculator, ma?"
- o sa-mi fie dor de discutiile doamnei Bebesel cu tatal lui Petre la telefon
- o sa-mi fie dor de " Te-ai suparat?"
- o sa-mi fie dor de " Vrei sa fii sotia mea?"
- o sa-mi fie dor de perioadele din an cand erau furtuni si toti ne mutam bancile de langa geam sa nu ne " trazneasca" :))
- o sa-mi fie dor de " Bataiee pe hooolll!"
- o sa-mi fie dor de " Cine a rupt usa de la wc? "
- o sa-mi fie dor de "Tara, tara, vrem ostasi"
- o sa-mi fie dor de " Doamna Neacsu, ne dati si noua mingea? "
- o sa-mi fie dor de cum ne invata Gilbert limba lui :))
- o sa-mi fie dor de " Has, has" sau " Prrrp..prrp..prrpendicular"
- o sa-mi fie dor de "ciul. ciulit, lista cu absenti"
- o sa-mi fie dor de " Mama cat am intarziat!!! Ce spunem? Zicem ca am avut o problema urgenta la baie!! "
- o sa-mi fie dor de Petre si datoria lui la Chicken si momentele cand toata lumea fugea dupa el sa-l prinda
- o sa-mi fie dor de " Chestia mica si periculoasa din prima banca! "
- o sa-mi fie dor de " Cum sa va invinetiti ma ochii? "
- o sa-mi fie dor de bagheta de ebonita de la fizica :))
- o sa-mi fie dor de bancurile Doamnei Neagu
- o sa-mi fie dor de francezi, de Yves ala si cu nevastasa aia..
- o sa-mi fie dor de cum se auzea deodata in timpul orei vreun telefon, vreomelodie sau televizoru' lu' Chiripuci
- o sa-mi fie dor de " Gata, frate, cu mine nu mai ai ce sa vorbesti! "
- o sa-mi fie dor de momentele cand venea cineva sa ceara creta si din clasa se auzea " Ia, valea de aici, du-te frate, ca nu iti dam nimic, e criza! "
- o sa-mi fie dor de " Alexandra, inclasa se sta incaltata! " =))))
- o sa-mi fie dor de " Hai la matusica sa-mi caut penarul! "
- o sa-mi fie dor de " Cine merge in excursie primeste un punct in plus la lucrare! "
- o sa-mi fie dor de clasele mici cand toti baietii intrebau " Ce-i ala ciclu? " si noi alergam dupa ei cu un servetel si spuneam " Asta e, asta e! " si ei fugeau ca apucatii :))
- o sa-mi fie dor de " Ti-ai luat rochie de banchet? " " Poateeeeee ;;) "
- o sa-mi fie dor de " Care te-ai basit, frate? " =)))
- o sa-mi fie dor de mirosul de la wc-ul baietilor :))
- o sa-mi fie dor de " Cine se mai joaca la curent il duc la domn' director! "
- o sa-mi fie dor de campionatul de skandenberg
- o sa-mi fie dor de " Sa iubesti doua femei ", "Indianca mea", " Valoare" si " Paris, paris "
- o sa-mi fie dor de " Barbie esuata "
- o sa-mi fie dor de " Bai frate, du-te si ia harta ca esti de servici! "
- o sa-mi fie dor de " Cine s-a batut? Cu cine? De ce? Cand? Unde? "
- o sa-mi fie dor de dansurile frantuzesti, perinita si brasoveanca!
- o sa-mi fie dor de " Mi-ai scris in oracol? "
- o sa-mi fie dor de " Da-mi si mie o suvita din parul tau sa pun in oracol! "
- o sa-mi fie dor de " Fiicele/Fetele mele "
- o sa-mi fie dor de imensa noastra familie :D
- o sa-mi fie dor de " Petre arunca, doamna, cu hartii! "
- o sa-mi fie dor de " Daca mai mananci ceva, iti iau punga! "
- o sa-mi fie dor de " Ia-mi si mie o acadea/inghetata/punga cu pufuleti "
- o sa-mi fie dor de " Unde ti-e vesta? :-w"
-o sa-mi fie dor de "Vaccinnn! :-ss "
- o sa-mi fie dor de tot si de voi! <3 Va iubesc si sa stiti ca nu va voi uita! :x
- o sa-mi fie dor de Eane si injuraturile lui de pe camp " Futu-ti pleasca matii! " :))
-o sa-mi fie dor de " Stati cuminti ca ud biciul si va dau la cur!" sau" Tu sa taci, grasutule! " :))
- o sa-mi fie dor de orele de fizica si bagheta de ebonita :))
- o sa-mi fie dor de Shaggy si casetofonul lui " magic " :))
- o sa-mi fie dor de zaaaaaaa
- o sa-mi fie dor de fauna clasei :))
- o sa-mi fie dor de ein, zwei, drei, alles sind dabei :)))
- o sa-mi fie dor de " Trestia e un fel de rucsac! " :))))
- o sa-mi fie dor de Antonie si flatulentele lui in ora de mate :))
- o sa-mi fie dor de " Lucia, ai colegi destul de mari!! " :))
Ati fost cei mai buni colegi! >:D<

4 comentarii:

  1. mi-e dor de TOT si de TOTI!!!!!!!!!!:((

    RăspundețiȘtergere
  2. da... mai simplu, mi-e dor de TOT! oricum de foarte multe chestii iti va fi dor, e bine...dovada ca acei oameni si lucruri au insemnat mult pentru tine.nu?

    RăspundețiȘtergere