...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


miercuri, 21 iulie 2010

Nimic efemer..

Sunt un fluture venit din amintire..
Eu rascolesc gandurile oamenilor,
Scotand la iveala amintiri placute sau neplacute..
Eu ii pot face sa zambeasca,
Dar, in acelasi timp pot face sa curga pe obrajii lor calzi mici suvoiae de lacrimi..
Cu aripile mele fine eu risipesc amintirile..
Totul pentru ei este simplu, dar eu am vazut atatea..
Am vazut toate apasarile lor, care adesea ii fac sa sufere..
Dar, am vazut si amintiri placute..
Si am ras si le-am trait impreuna cu ei..
Multa lume nu a auzit de mine..
Dar, eu sunt mereu acolo si ii ajut sa treaca peste..
Imi fac treaba pentru a-i ajuta sa traiasca prezentul, sa-si viseze viitorul si sa-si aminteasca trecutul..
Ii ajut sa infrunte orice dusman,
Ii intaresc cu simplitatea si usurinta mea..
Eu reprezint puritatea..:X

2 comentarii: