...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


joi, 2 septembrie 2010

Furiee


Da..am draci! Esti multumit?
Sunt furioasa, nervoasa, suparata, azi cea mai idioata zi! Ma simt aiurea din mai multe motive!
Vreau sa spun ceea ce simt, dar nu pot! Ceva ma opreste! Trebuie sa tac, cu speranta ca lucrurile vor reveni la normal!
In mine zace acel sentment de vinovatie, dar in acelasi timp ma simt neindreptatita, lacrimile fierbinti se scurg incet pe obrajii mei, iar in linistea incaperii auzidu-se doar zgomotul plansului meu!
Imi vine sa urlu de nervi! Vreau sa schimb ceea ce am gresit, dar cum incerc sa fac un lucru bun, o dau iar in bara! Totul datorita gurii mele mari si incapatanarii peste masura, datorita orgoliului meu nemarginit, datorita defectelor mele!
Incerc sa ma schimb, dar nu stiu, ceva nu merge, vreau sa ma schimb! Cu siguranta vreau, vreau sa ma schimb fata de unele persoane, vreau sa devin mai buna!
Dar, leul din mine urla de fiecare data cand incerc sa-l imblanzesc! De fiecare data cand este suparat si nu isi poate tine gura! Este acolo in mine si de multe ori vorbeste fara voia mea! Adica atunci cand vorbesc fara sa gandesc, fara sa ma controlez, el este de vina! Acel leu este personalitatea mea puternica, este jumatate din tot ceea ce sunt!
Azi sunt trista! Dar, stiu ca maine ori va fi o zi buna, sau cum spuneam: zambeste maine va fi mai rau!
Maine voi fi iar cu zambetul pe buze, pregatita sa fiu fericita, sa trec peste toate disputele si sa devin o maestra a autocontrolului! Va pup :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu