...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


marți, 14 septembrie 2010

Eu :>

1) Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand.

Limbajul pe care m-am pomenit ca il folosesc era ciudat, dar avea sens. Bolovanos, simplu, neinteligibil si liniar. "Gazda - Stephanie Meyer"


2) Fara sa verificati, cat e ora?



20: 35


3) Verificati



21: 10


4) Cum sunteti imbracat?



Pijamale=p~ gri [ pantaloni scurti si maieu ;;) ] cu o pisicuta roz :X


5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?



La nimic:D


6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?


Greieri :X + Tv-ul din cealalta camera;))


7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?


Prima zi de scoala :> plimbare..intram la 13:00..nu aveam ce sa fac;)


8) Ati visat ieri noapte?


Probabil:-?..nu mai imi aduc aminte ce :-??


9) Cand ati ras ultima data?


Azi la scoala;;)


10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?


Un tablou8-|..ba nu doua;;).:D



11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?



Cred ca..:-? hainee:D :X


12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut?


P.S. I love you :| [drama:((]


13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi?


Da..in Giurgiu nu ai cum sa nu vezi ceva neobisnuit 8-|..ma rog:-j: GIURGIU


14) Ce parere aveti despre acest chestionar?


Pff..mi-am gasit ceva de lucru;))..interesant..sa zicem;))


15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.


Paiii....:-?..mha nush..ce intrebari 8-|


16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?


Din nou...nush..inca nu m-am gandit;)


17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?


Iti bati joc de mine? /:)...ti-am zis ca inca nu m-am gandit la nume :>


18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?


Mdaa 8->


19) Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?


Treci inapoi ;) [ pe Pamant ;)]


20) Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?


Mai este ceva care sa nu aiba legatura cu politica :-/ ? :O


21) Va place sa dansati?


Sometimes ;))


22) George Bush?


E../:)..ce-i cu el?


23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?


Ceva cu un accident la stirile ProTv :-s


24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?


www.apafiartaculamaie.blogspot.com

www.amintirileviitorului.wordpress.com

www.superpinapple.blog.com

www.cristiiii.wordpress.com



2 comentarii: