...

Do What Makes You Happy, Be With Who Makes You Smile, Laugh As Much As You Breathe, Love As Long As You Live!


sâmbătă, 18 decembrie 2010

The chill of December...


Decembrie !

Iarna geroasa isi intra in sfarsit in drepturi... Ma uit pe geamul aburit si vad o ninsoare cu fulgi desi si mari. Parca sunt niste spiridusi mici si imaculati, care vor sa te ameteasca, sa te imbete cu spiritul iernii, spiritul sarbatorilor de iarna. Vad fumul cenusiu, care iese din hornurile, ale caror margini sunt acoperite cu zapada, parca desprinse dintr-o poveste. Deschid geamul si trag cu putere aer in piept, care imi taie respiratia. Obrajii se inrosesc repede si mainile imi ingheata, ma retrag timida si invinsa si inchid geamul, gerul ma doboara, nu ii pot rezista. Cafeaua asteapta nerabdatoare pe masa sa fie bauta, o iau incetisor in maini si sorb o gura, este delicioasa si face ca sangele sa-mi curga cu mai multa putere prin vene si ma incalzeste.. O melodie superba de iarna se aude la radio, ma asez pe scaun, cu privirea spre geam, mai gust o data din cafea si ascult, privind in gol acel cantec.. Pisoiul vine si el in bucatarie, se da usor pe langa picioarele mele, apoi sare in bratele mele, il invelesc cu o parte din halatul meu gros si pufos si adoarme, incepe sa toarca.. Ma gandesc ca poate ca iarna nu este chiar asa de rea pe cat am crezut..Poate ca toate anotimpurile au rostul lor.. Cu toate acestea, vara va fi mereu pe primul loc in inima mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu